Често задавани въпроси (FAQ)
Как да направя поръчка?
Можете да направите поръчка онлайн със или без регистрация на сайта ни www.pasiflora.bg или на телефон 0899115995.
За по-бърза обработка на Вашата поръчка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт с Вас.
Как да направя Бърза поръчка?
- Харесайте си продукт
- Веведете телефонния си номер
- Поставете отметка на "Съгласен съм с Общите условия и Политиката за поверителност на сайта."
- Натиснете "Поръчай"
- Наш служител ще се свръже с вас, за да уточните детайли и количество на избрания продукт, начин и срок на доставка!
Каква е цената на доставка?
Доставката се извършва чрез Спиди или Еконт. Цената на доставка варира в зависимост дали е до адрес или офис на куриерската фирма, както и от теглото на пратката.
Доставката е БЕЗПЛАТНА за поръчки на стойност над 150лв за всички продукти с изключение на продуктите на Aquasource!
След направена поръчка, наш служител ще се свърже с вас и ще ви информира за точната цена на доставката!
Как мога да върна продукт?
Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, в срок от 30 дни може да я върнете или замените.
- Моля обадете се на 0899115995 да заявите връщане
- Изпратете продукта с куриерска фирма Спиди или Еконт за ваша сметка на адрес: гр. София, ул. Чавдар Мутафов 37 за Пасифлора БГ ЕООД, телефон 0899115995.
- Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - без следи от употреба.
- Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта.
- Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане по Ваша банкова сметка, която ни предоставите на имейл office@pasiflora.bg
Когато пратката пристигне при нас и продуктите бъдат прегледани, веднага ще се свържем с Вас.
Имам ли право да отворя пратката, преди да я взема?
Всяка една пратка се праща с опция "Преглед". Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, винаги можете да я върнете или замените.
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас